yepyeni bir garaj


celal abi sonunda dediğini yaptı ve istanbul ‘da nefis bir garaj açıldı. bugün ziyaretine gittim, içerisi henüz çok yeni ama çok şey vaadediyor. kesinlikle raklam amaçlı birşey yazmıyorum. adamı tanıyorum, tasarımı-işçiliği zaten iyi. üstüne üstlük bursa’dan kendi ustalarını da getirmiş. bu şekilde olmasa yapmazdı zaten orası kesin. içeride henüz bitmiş bir ssyangyong suv vardı, hiç abartmıyorum, tanıyamadım aracı. hem de ben!

en çok ilgimi çeken konu ise lazer karbon kaplama oldu. kaplanmış bir jant gördüm aklım durdu. daha sonra halen yapım aşamasındaki bir camaro’nun içine oturdum. bilumum yerleri bu kaplamadna yapılmıştı, sonuç mükemmel. ısıtılıp yapılan folyo kaplamayla alakası yok. ömürlük birşey olmuş.

http://www.jeepandcar.com/ internet adresleri. kendi yerleri ise anadolu yakasında. siteden her türlü bilgiye ulaşmak  mümkün.

çok güzel işler çıkacak çok. haute couture çalışma imkanı da olan bir yer, celal aga’nın kalemine güvenin yeter. bu arada jantlarımı kaplatmayı düşünmüyor değilim =)

Leave a comment