selda bağcan feat. mos def!!


büyük rapçidir kendisi. müslümandır, öyle olduğunu vurgulamayı da sever. her albümünü besmeleyle açar (1. şarkının başında duyarsınız, dedikodu değil dinleyen bilir)

2009 albümü çıkmış, dinlemeye başladım. yine bir besmele. herşey normal gidiyor derken bir anda ortalığı selda bağcan sample ı sardı!! ne olduğumu şaşırdım! 70lerin selda bağcan sesiyle “ince ince bir kar yağar” türküsünün üzerine şarkı yapmış mos def. tokat gibi geldi bi anda =) şarkının adı da supermagic, mutlaka dinleyin…

derken biraz kurcalamaya başladım durumu ve daha da ilginç bir durumla karşılaştım. Electronic Arts oyun firması Skate  2 oyununda da bu şarkıya yer vermiş!! daha da ileri götürüp Amerikan TV lerinde oyunun reklamı da bu şarkıyla dönüyormuş.

inanmayan izlesin.

ayrica şarkının orjinali harikaymış.

3 thoughts on “selda bağcan feat. mos def!!

  1. Biraz gec bir yorum ancak baska bir arastirma yaparken bu postu gordum yazayim dedim. Skate 2’de kullanilan parca Mos Def’in degil Supermagic’i degil Oh No’nun Heavy isimli parcasi. Parca Dr. No’s Oxperiment albumunde var. Tabi ikisinde de Selda’nin Ince Ince’sinin samplelari var. Dr. No’s Oxperiment’in zaten nerdeyse tamami 70’ler Turkce parcalardan olusmakta.

  2. haklı olabilirsin, ben daha önce bu sample in değerlendirildiğinden habersizdim. çalan şarkıyı da mos def’in başka bir mixi sanmıştım. nedense farklı sanatçı yorumu gelmemişti aklıma. teşekkürler.

  3. Pingback: 2010 in review « stainless steel

Leave a comment