gotan project


hafta sonu arjantindeydim.. hala öyle hissediyorum o ayrı,  gotan project sağolsun! dinlediğim lounge albümlerinde mutlaka bir iki şarkısı bulunurdu ama şimdiye kadar hiç album dinlememiştim. bir de konser kaydını dinledim ki, işte o yüzden arjantindeydim haftasonu.

tango her zaman ilgimiş çekmiştir. kendimle çok bağdaştırırım ama gidip te öğrenmek kısmet olmadı, sebebi çok. gotan  başka tabi, elektronik desteği olan bir müzik ama akordeonun insanı yerden yere vuran sesine eşlik eden keman bir anda buenos aires te loş bir kulüpte şarap içirtiyor adama.

sınırlı sayıda çıkan bu kutu ise yeni sürüldü piyasaya. ülkemizde bulunur mu bilemiyorum ama edinilmesi gerekli bir koleksiyon parçası olmuş.tango

1 thought on “gotan project

  1. Pingback: 2010 in review « stainless steel

Leave a comment